VASTAUS USEIN KYSYTTYIHIN KYSYMYKSIIN

Kunkin tuotteen asennusohjeet ovat kahdessa paikassa:

  1. Meiltä saamasi tilausvahvistuksen kohdassa ”Lataukset”..
  2. Alla ”Lataukset” omalla tililläni.

Jos et luonut tiliä ostaessasi tuotetta, tilauksesi linkitetään automaattisesti tiliisi, kun luot sen oston jälkeen.

Pelit: Kaikki pelit sidotaan henkilökohtaiseen pelitilillesi. Kirjaudu sisään alustalle, jossa peli rekisteröitiin uudelleenasennettavaksi (esim. Steam tai Origin. Katso asennusohjeet, jotka toimitettiin pelijärjestelmän järjestyksessä).

Microsoftin tuotteet::
Tuote on linkitetty Microsoft-tiliisi.
Asenna tuotteesi kirjautumalla johonkin seuraavista linkeistä:
https://account.microsoft.com/services/
https://account.microsoft.com/billing/orders/

Muut tuotteet / En löydä tuotettani mistään:
Ota yhteyttä, niin autamme sinua.

Kaikki tuotteemme toimitetaan digitaalisesti pelin tai ohjelmiston tuoteavaimen muodossa. Suurin osa tuoteavaimista toimitetaan automaattisesti sähköpostitse, kun maksu onnistuu. Tarkista myös Roskapostikansio, se voi joissakin tapauksissa päätyä sinne.

Vaihtoehtoisesti koodi voidaan ladata Oma tili -sivulta. Jos et luonut tiliä ostaessasi, tilaus lisätään automaattisesti tiliin, kun luot tilin.

Kuinka löytää koodi:

  1. Mene ”Tilini” napsauttamalla verkkosivun oikeassa yläkulmassa: ”Hei, [nimesi]”.
  2. Lehdistö ”Tilauksia”. Etsi oikea tilaustunnus ja paina ”NÄYTÄ” oikeassa reunassa otsikon ”TOIMINNOT” alla.
  3. Tilaussivun kokonaissumman alapuolella on tuoteavaimet jokaiselle ostamallesi tuotteelle.

JOS et löydä tuoteavain:

Jos tuoteavainta ei ole mainittu tilaussivulla, se lähetetään sinulle automaattisesti sähköpostitse tunnin sisällä ostopäivästä (maanantai – sunnuntai 10:00 – 23:00).

Jos et ole saanut tuoteavainta kahden tunnin kuluttua, ole hyvä ota meihin yhteyttä.

Microsoft Office:

Virhesanoma: Tuoteavain aktivoidaan enimmäismäärä kertaa (virheilmoitus asennuksen jälkeen)

Varmista, että olet ensin lukenut asennusohjeet huolellisesti. Jos se ei vieläkään ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.

Virhesanoma: Tuoteavain on jo käytetty (virhesanoma osoitteessa https://setup.office.com ennen asennusta)

Ota meihin yhteyttä.

Microsoft Windows:

Virhesanoma: Tuoteavain ei toimi

  1. Oletko tarkistanut, että olet ostanut oikean Windows-version? Et voi esimerkiksi aktivoida Windows 10 Prota Koti-näppäimellä. Sitten sinun on asennettava Windows uudelleen. Asenna tässä tapauksessa Windows uudelleen.
  2. Jos haluat päivittää Windows 10 Home -palvelun Pro-versioon tai aktivoida Home N / Pro N -palvelun, katso tiedot täältä:
    – Päivittäminen Windows 10 Home -palvelusta Pro-versioon
    – Tietoja Windows 10 Home N & Pro N: stä

Virhesanoma: Tuoteavain on jo käytetty:

Ota meihin yhteyttä.

Kaikki muut tuotteet:

Virhesanoma: Tuoteavain on jo käytetty:

Varmista, että olet lukenut ensin asennusohjeet. Jos se ei vieläkään ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.

Virhesanoma: Tuoteavain on virheellinen tai muu vastaava virheilmoitus:

  1. Noudatitko aktivointimenettelyä oikein? Katso asennusohjeet tämän sivun yläosasta.
  2. Oletko varmistanut, että ostamasi tuote on otettu käyttöön oikealla laitteella, konsolilla tai alustalla? (esim. PC tai Mac? Steam tai Origin? Xbox, PS4 tai Nintendo?

Etsi haluamasi tuotteet. Käytä joko ylhäällä olevan keskuksen hakukenttää tai etsi luokan tuotteita. Jokaisella tuotteella on oma tuotetietosivu, joka sisältää tuotetiedot.
Laita tuotteet ostoskoriin. Lisää tuote siihen käyttämällä tuotetietosivun Osta-painiketta. Oikeassa yläkulmassa on painike nähdäksesi ne. Toiselle sähköiselle tuotteelle ei ole toimituskuluja. Voit myös poistaa tuotteita ostoskorista.
Mene kassalle. Kun olet asettanut tuotteet ostoskoriin ja olet valmis lähettämään tilauksia, valitse oikealla Jatka kassalle. Siirry sitten maksuun painamalla ”Lähetä tilaus”.

Jos mikään yllä olevista vaiheista ei ratkaissut ongelmaa, ota meihin yhteyttä täällä: